اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۲۶۲۴۸
اوبامیانگ قربانی جذب تریپیر از اتلتیکومادرید می‌شود؟
مدیران باشگاه اتلتیکومادرید ممکن است مدافع انگلیسی خود را در ازای جذب مهاجم گابنی توپچی‌ها، به آرسنال بدهند.
۱۰:۲۰ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۰
وانانیوز|

آرسنال مدتی است وضعیت کیران تریپیر در اتلتیکومادرید را زیرنظر دارد و امیدوار هستند بتواند با جذب این بازیکن  پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری، خط دفاعی تیم تحت‌هدایت میکل آرتتا را تقویت کنند، اما به نظر می‌رسد برای عملی کردن این انتقال باید مهاجم گابنی خود را قربانی کنند.

بر اساس گزارش نشریه «سان»؛ مسئولان باشگاه اتلتیکومادرید حاضر نیستند به رقمی کمتر از رقم بند فسخ قرارداد تریپیر که 34 میلیون پوند است، مدافع انگلیسی خود را به آرسنال واگذار کنند، این در حالی است که این باشگاه انگلیسی در وضعیت مالی خوبی به سر نمی‌برد.

طبق این گزارش؛ مدیران باشگاه آرسنال اما امیدوار هستند که همتایان‌شان در باشگاه اتلتیکومادرید حاضر به مذاکره برای انتقال تریپیر به ورزشگاه امارات شوند. به نظر می‌رسد با این شرایط؛ اتلتیکومادرید در صورت وارد شدن پی‌یر امریک اوبامیانگ یا الکساندر لاکازت به این معامله، حاضر به عملی شدن انتقال ترییپر به جمع توپچی‌های لندن شوند.

اتلتیکومادرید هم در تلاش است تا پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی تابستانی جاری یک مهاجم به ترکیب تیم تحت‌هدایت دیه‌گو سیمئونه اضافه کند و اوبامیانگ می‌تواند گزینه ایده‌آلی باشد، مهاجمی که گفته می‌شود آرسنال از فروشش در این تابستان استقبال می‌کند. این مهاجم گابنی که تا سال 2023 با آرسنال قرارداد دارد، تا کنون در 149 بازی برای آرسنال به میدان رفته و 85 گل‌زده نیز به نامش به ثبت رسیده است.

کِیران تریپیر هم که تابستان 2019 به حضور چهار ساله‌اش در تاتنهام پایان داد و به اتلتیکومادرید پیوست، گفته می‌شود حالا پس از دو فصل بازی برای روخی‌بلانکو و کمک به این تیم برای قهرمانی در رقابت‌های فصل گذشته لالیگا، در فکر بازگشت به لیگ برتر انگلیس است. تریپیر 30 ساله که تا سال 2023 با اتلتیکومادرید قرارداد دارد، تاکنون در 70 روخی‌بلانکو را همراهی کرده است.

انتهای پیام/

 
 
 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین